juni 17, 2010

litt mer betongstøping


Har litt dilla på betong om dagen...
Dette laget min eldste sønn og
jeg forrige kvelden etter de to minste 
hadde lagt seg.
Det er veldig enkelt
og det går fort.
Perfekt for utålmodige sjeler :)
Markus synes sånn er
veldig moro!

Vi har laget et lite fuglebad til...
hjerter - fine til å holde duken på plass ute,
eller som dekorasjon i bed eller på plantebord.
Sommerfuglene er veldig søte
- dekorer med de i blomsterpotter.
Hvis en limer trepinner på de
kan de stikkes ned i jorden i pottene.

Formene til hjertene og sommerfuglene
er kjøpt i hobbybutikk.
Men man kan bruke hva som helst.
For eksempel er isbitformene
i gummi som en får kjøpt bl.a.
på IKEA helt ypperlige å bruke...







Har planer om mange flere prosjekter
med betong i sommer
- så følg med...

Ha en fin torsdagkveld!


9 kommentarer:

  1. Nei og nei, så kult!!!! Jeg digger betong!!!!! Dette tror jeg til og med jeg skal klare... Flink er du, altså!
    God torsdagskveld!

    SvarSlett
  2. For en knallbra idè, også så fint det ble. Det er slettes ikke umulig jeg lar meg inspirere av dette :)

    Håper du får en fortsatt fin torsdag :)

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å høre!
    Dette er så enkelt at absolutt alle kan klare det :)
    Og det er jo ingen grenser for hva man kan lage, eller hva??
    Betong er morsomt :))
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Heisann, ser JEG har vunnet en pysj i din give away..jippi, første gang jeg har vunnet noe som helst på give away, og jeg er overlykkelig...Dette gjorde kvelden happy...på en ellers så stresset dag, tusen takkk..Men jeg så ikke din mail adr på bloggen? Mulig bare jeg som er så overlykkelig at jeg overser totalt,hehe...klems

    SvarSlett
  5. så fine ting dere har laga. jeg lar meg imponere og inspirere:=)
    håper på at det kommer noen peoner i min hage også i år... tar tid å få blomster altså.
    klem

    SvarSlett
  6. Så fine ting dere har laget, nydelig.
    Betong ser veldig stilig ut.
    Ønsker deg en fin fredag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  7. SÅ vakkert!!
    Så flinke dere to er - og så koselig med litt betongjobbin, bare dere to :))
    Må si sønnen din er flink!!
    Veldig inspirerende og flotte resultater!!
    Takk for dine hyggelige kommentarer - du gjør meg glad!!
    Ønsker deg en vidunderlig helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. Det var en super idè, de ble kjempefine! Ha en flott helg!:) -Heidi

    SvarSlett
  9. SÅ kult!! å fint!!!:) d vil eg og prøva:):)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails