mars 25, 2011

{tips!} Litt mer spennende matpakke...




Det skal ikke så mye til før
matpakken blir litt mer spennende...

Ihvertfall for en liten tass som går i barnehagen!

Med kakeutstikkere går det fort som i en fei
å forvandle den vanlige, litt kjedelige brødskiven
til f.eks. en litt mer spennende dinosaur!




Det går også fint å ha brødskiven litt i toastjernet
for de som liker den litt mer sprø.

Og så hjelper det også å ha en fiin matboks!


Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Ønsker alle en fin helg!




{Lykkefryd}


4 kommentarer:

  1. Super fin matpakke, sånn vil jeg også ha - tenk å åpne opp en matpakke med dino-brødskive på jobb? Så kult :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt matpakke (og matboks såklart!)

    Vi har også laget fiskepuddingdyr med kakeutstikkere. Morsomt når man kan si "i dag spiste jeg en krokodille og to apekatter til middag!!" *♥*

    SvarSlett
  3. Så stilig! Tilogmed jeg hadde spist brødskivematpakke om den var en dinosaur :)

    SvarSlett
  4. Stilig med dinosaurmatpakke. Tror gutten min ville likt det. Det må testes ut :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails