november 27, 2011

1. søndag i advent




I dag er det 1. søndag i advent :)
Adventstiden er den koseligste tiden,
og det er deilig å tenke på det som ligger foran oss nå.




Jeg liker å lage enkle adventstaker,
og synes det er fint å bruke kubbelys for de varer lenge
- og da kan vi brenne lys hver dag!

Har brukt sementfat, kongler, kubbelys og tall av metall.
Så har jeg pyntet med litt tørket hortensia som jeg har i hagen.

Enkelt og fint.




Ønsker alle en fin 1. søndag i advent!




{Lykkefryd}


3 kommentarer:

  1. Nydelig adventstake!
    Likter det enkle jeg også...
    Kubbelys er kjekt nå som det blir tent
    mye lys når mørket senker seg om kveldene.

    Fin 1. søndag i advent til deg.

    Stor klem fra Ida
    :)

    SvarSlett
  2. En flott og enkel adventsstake!

    SvarSlett
  3. Veldig fint! Likte denne adventsstaken din. Nydelig!
    Ønsker deg en herlig første søndag i advent
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails