desember 21, 2011

Biscotti




Vi baker ikke så mange forskjellige slag kaker
her i huset til jul...

Men foruten pepperkaker - som er en selvfølge når en har barn, 
blir det også min absolutte favoritt - italienske biscotti med mandler.
Dette er kanskje ikke en typisk julekake, 
men den er så god at jeg velger meg den fremfor mange andre.

Dette blir også veldig fine julegaver...
Legg de på glass med lokk og sett på fine bånd.

Slike gaver lagde jeg også i fjor
- her er også oppskriften.




Eller hva med å dyppe de i mørk sjokolade?




Garantert veldig gode 
- og du må bake mange porsjoner...



{Lykkefryd}

2 kommentarer:

  1. Biscotti er en vinner her i huset også!
    Og vi dypper den alle i kaffen. Nydelig!
    God jul til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Er bare en liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :-D

    Juleklemmer Karianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails