mai 06, 2012

Diplom-Is - bursdager og is!




I forbindelse med at Diplom-Is har lansert PartyMix eskene, 
har de også lagt ut masse bursdagstips på hjemmesiden sin.
Jeg har hatt et kjempespennende samarbeid med Diplom-Is,
hvor jeg har utarbeidet innhold til bursdagssidene 
deres med 5 temabursdager:
Fotballbursdag, Sjørøverbursdag, Jungelbursdag,
Eventyrbursdag og Discobursdag!

Her finner dere masse inspirasjon og tips
med bilder, tips til pynting, oppskrifter, forslag til leker og aktiviteter 
- og ikke minst masse nedlastbare "goodies"
som invitasjoner, diplom, pynt, bursdagskrone, dyrehatt, flagg og masse mer!


I tillegg til temabursdagene finner du også løsninger på oppgavene 
som er trykket på baksiden av PartyMix eskene og tips til ulike ansiktsmalinger.




Årets barnelansering har overraskelse i hver pakke
- enten mimekortstokk, spørrebok eller tatoveringer!

Lollipop og PinUp kommer i 15 pk
med den originale smaken i tillegg til en ny
og spennende smak - PinUp med jordbær og Lollipop med lime/sitron.
Veldig gode - jeg har selvfølgelig smakt :)


Neste gang du skal arrangere barnebursdag - husk PartyMix pakkene
og sjekk ut alle tipsene hos Diplom-Is!


Is og barnebursdager hører sammen!



{Lykkefryd}

2 kommentarer:

  1. så kult! da er det bra tips og da hvis de kommer fra deg!:))
    spennende!
    klem:)

    SvarSlett
  2. Fant bloggen din i dag - og jeg må bare si at her har jeg blitt sittende lenge og suse rundt. Utrolig mye til inspirasjon og jeg er bare SÅ gla jeg fant denne bloggen! Jeg har noen små og syns det er helt supert med alle tips jeg kan få - til selskaper og annet gøy. TAKK sier jeg bare, for alt du deler. Deg må jeg følge videre :) klem og (snart) god helg til deg!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails