oktober 23, 2013

helt i skyene






Sukker kaker (sugar cookies), passer utmerket til alle anledninger!
Lær denne oppskriften og du kan bake til bursdager, babyshower, dåp,
navnedag, halloween... - ja, kort sagt til alle anledninger.

Vi har mange utstikkersett i nettbutikken.

Her er det brukt utstikkersett ballong/sky/fugl fra Miss Étoile.


Oppskriften finner du her.






Disse kakene er supersøte til babyshower, dåp, 
navnedag og barnets første bursdager.

Lag farget melisglasur med Wilton fargepasta.
Og bruk de fargene du synes passer.






Papirsugerør og pom poms fra Miss Étoile.
Sugerørene har fått supersøte skyer
- rosa til jenter og blå til gutter.

Likte du skyene?
Du kan laste de ned gratis her.

Jeg synes det er fint å printe de ut på litt tykkere papir.
Lag hull til sugerørene og tre de på.

Søte, ikke sant?






Om du laster de ned er det hyggelig om du 
legger igjen en kommentar her på bloggen :)

Gøy om du også deler bilder på instagram
og hashtager med #lykkefryd

Følg gjerne lykkefryd på instagram




{Lykkefryd}


3 kommentarer:

  1. Disse papirskyene var såå søte, men jeg får ikke tilgang når jeg prøver å laste dem ned....

    SvarSlett
  2. Hei!

    Takk skal du ha :)
    Det var rart... Jeg skal se på det, og gi deg beskjed når den er OK igjen.


    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails