oktober 26, 2010

Lille-Doffers rom - del 2


For en liten tid tilbake hadde jeg et innlegg om
minstemann sitt rom -

Nå kommer en liten oppfølging med litt flere bilder - del 2.


Settekassen jeg lagde til han er på plass på hyllen hans.
Hvordan jeg lagde den kan du lese mer om her.



Fargene går i hvitt som basis, blått, brunt og litt grønt. 
Den ene veggen er malt i en blå-grå tone, resten av vegger, tak, lister og t.o.m. gulvet er malt hvitt.
Synes det øker romfølelsen, og gir masse lys!
Har brukt forskjellige glansgrader - matte vegger, halvblank tak (panel), 
dør, vinduskarmer og listverk. Gulvet er malt helblankt. 
På denne måten skaper det liv og det virker ikke kaldt og kjedelig.



Kombinert knaggrekke og bok/bladhylle fra Roommate.



Rommet hans er ikke stort, så for å få litt leker opp fra gulvet,
har jeg laget en dyp hylle som går langs med mesteparten av den ene veggen.
Den har jeg malt i samme blå-nyanse som den ene kortveggen.


Wallstickers fra Happylines.





Sengen hans kan trekkes ut.
Synes det er koselig å beholde sengen litt liten og trygg så lenge han ikke er så stor.


Fuglehuset jeg lagde litt tidligere har fått plass på veggen,
- en liten fugl har flyttet inn :)


Praktiske og fargerrike kurver fra Rice.
Når rommet ikke er så stort må man utnytte enhver plass til oppbevaring...


Kjempesøt magnettavle med knagger til å henge diverse saker...
Denne er også fra Roommate.




{Lykkefryd}



4 kommentarer:

  1. Så fiiint! :) Jeg eeeelsker sebra sengen, den ønsker jeg virkelig å kjøpe til min datter (dvs jeg sparer) :D

    SvarSlett
  2. Flott rom, så masse lekre ting..
    Skikkelig lekkert og happy barnerom :)

    Nyt dagen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Full av utrolig sjarmerende detaljer!!! Jeg elsker å se på barneromsbilder! Så takk for titten :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Nå er det ikke så altfor lenge til Lotte skal få elefant-wallstickeren jeg vant hos deg på veggen sin. Og da lurte jeg på om du har link til noen bilder hvor jeg kan se forskjellige måter de er hengt opp på?!

    Klem June:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails