mai 15, 2010

Jeg ♥ scrapping


Scrapping er en av mine mange hobbyer... Jeg synes det er utrolig gøy, og det er
så fint å virkelig få utfolde seg blant masse fint papir i forskjellige farger og mønstre, bånd, stempler
og masse forskjellig stæsj... Jeg har milt sagt fått ganske mye utstyr til dette etterhvert :)
Dette er en hobby som går veldig av og på i perioder - jeg er kjempeproduktiv innimellom, og så kan det gå en laaang stund til neste gang igjen...

Vi tar enormt mye bilder av barna, da både mannen min og jeg synes det er gøy å fotografere.
- Så jeg henger rimelig på etterskudd når det gjelder å få det inn i album...
Selvom det er greit å ha digitalbilder på PC og fotoramme, er jeg såpass "gammeldags" at jeg
synes det er veldig hyggelig å kunne bla i et album. Barna synes jo også det er veldig stas.

Er jo veldig koselig å ta frem litt eldre bilder av barna, og sette seg ned med litt klipping og liming  
- de vokser jo så fort... :)












2 kommentarer:

  1. Hei ♥

    Så flink og kreativ du er da!! :))) Du er jo kjempeflink ♥ herlig blogg ♥

    Koselig at du vil følge mej og delta på min give away :))) Jeg linker dej til bloggen min , så finner andre dej oxså ♥

    Ha en strålende søndag og 17.mai ♥

    Klem Hege :)))

    SvarSlett
  2. Så koselig at du liker bloggen min :)
    Veldig hyggelig å få en hilsen fra deg her, og takk for at du legger link til meg på bloggen din - supert!!
    Kos deg på 17. mai!

    Hyggelig om du vil bli med på min give away også!

    Klem fra Else Irene :-D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails