juni 28, 2010

strandfunn


På stranden vår kommer det inn mye -
av og til rare ting, og
ofte masse drivved.
Jeg elsker drivved!
Liker så utrolig godt den vakre patinaen
treet får, og det værbitte utseendet.

Jeg samler på drivved.
Liker å lage ting med det, bruke det som dekor
og oppbevarer det i sinkbaljer.

For ikke lenge siden
fant jeg en lang planke...


Den var fin og grå - 
og med litt slitt maling.
Perfekt til en plantekasse :)



Synes lavendel passer perfekt til
den vakre grå fargen!



Min eldste sønn ligner mye på meg
- han elsker å lage ting,
er veldig kreativ, og lar seg lett inspirere.
Denne uroen laget han
med litt drivved, strandfunn, 
hyssing og noen spiker
- veldig vakker, synes jeg :)




Å.. i sommer skal vi lage masse...
Det er så herlig når hele sommerferien 
ligger foran og venter
på oss!

Ha en fin ny uke!



5 kommentarer:

  1. Drivved er rett og slett bare vakkert. Jeg elsker å samle når jeg er på hytta. Nydelig patina og så drømmer jeg med bort og tenker på hvilken reise det har tatt og hva det opprinnelig har vært brukt til :)

    Herlig plantekasse!

    Nyt sommerdagene!

    Tove

    SvarSlett
  2. Ja jeg er helt enig det er kjempe fint! Kassen ble utrolig lekker altså, og det å putte lavendel oppi ble jo bare prikken over i en:)

    SvarSlett
  3. Knallfint med drivved ja, plantekassen ble kjempefin:) Å uroen også:) så kjekt når ungene og får være med:)

    SvarSlett
  4. Åj, så fint det ble!:)
    Og gøy å kunne lage ting sammen også!

    Tusen takk for at jeg lov til å velge hvilken wallsticker. Det var veldig veldig snillt av deg!:)
    Har sendt deg en mail!

    Klem June

    SvarSlett
  5. Ang. hengelyktene hos meg er de fra Lisbeth Dahl, men kjøpt for 2 år siden..

    De er skikkelig fine på mørke kvelder og henger ute året rundt i vinduet på terrassen. Den tar av for vinden :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails