februar 07, 2011

reportasje i Kamille Mor & barn


Før jul ble jeg kontaktet av en journalist
i bladet Kamille Mor & barn.
De skulle lage en reportasje om
mammabloggere med nettbutikk,
og lurte på om jeg kunne tenke meg å bli med.




Det er selvfølgelig kjempegøy å få muligheten til å bli med, 
og et veldig fint kompliment at de har lagt merke til bloggen og nettbutikken min.
Det er også en fin mulighet for meg til å få mer 
publisitet og oppmerksomhet rundt det jeg driver med :-)

Det var veldig hyggelig og ha journalist og fotograf på besøk,
og barna mine syntes det var veldig stas at vi skulle få være med i et blad...

Les mer i Kamille Mor & barn - nr. 1,  som er ute i salg nå.


Ha en fin ny uke alle sammen!


{Lykkefryd}

6 kommentarer:

  1. Så spennende!! Takk for hyggelig hilsen hos meg, det var veldig hyggelig!
    Jeg har forresten prøvd marshmellowsoppskriften din, men den ble veeldig klissete, skal den være klissete kanskje? Fungerer fint i kakao alikevel da!! Ha en fin dag =0)

    SvarSlett
  2. Marshmellows blir litt klissete, men hvis du ruller i litt melis rett etter du har skåret de ut blir de helt supre :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt da, det må jeg få med meg!

    SvarSlett
  4. Spennende, jeg skal kjøpe bladet i morgen :D Gratulerer forresten ! :)

    SvarSlett
  5. Oi, ser jeg må kjøpe Kamille Mor&Barn i morgen :-) Gratulerer med reportasje!

    SvarSlett
  6. Oppdaget bloggen/butikken din via reportasjen! Spennende! Er selv i svangerskapspermisjon og har en "gründerspire" i magen. Har du en annen jobb i tillegg til nettbutikken? Hvor mye vil du anbefale å ha i egenkapital?
    Takker for svar:-)

    Mvh, Jenny

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails