april 08, 2011

{Påske} Dekorerte egg



Snart er det påske, og da er det hyggelig å male egg.
Bare fantasien setter grenser for hvordan eggene kan dekoreres...

Disse eggene er malt med fargeglad maling.
I stedenfor å bare bruke maling, har vi også limt på små paljetter.

Et fint tips er også å bruke små klistremerker.
Det er enkelt for små barn å få til.



Våren er her for alvor nå!
Det er så deilig med gode temperaturer
og en sol som virkelig varmer.
Snart er all snøen borte :)




De første løkblomstene titter opp i hagen.
Dette har vi ventet på lenge nå...

DET ER VÅR!

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.
Jeg har plassert min blogg i Sandvikanorske bloggkart!


{Lykkefryd}

3 kommentarer:

  1. Flotte egg. Det er herlig med litt varmere vær, alt blir så mye lettere og kjekkere:). God helg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig med de små blomstene på eggene! Takk for tipset :) Deilige farger! *♥*

    SvarSlett
  3. Flotte påskeegg! Så fine de ble med de små blomstene på.
    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails