november 26, 2010

Adventstake på 1-2-3



Til søndag er det allerede 1. søndag i advent...
Vi skal tenne det 1. lyset, og vi går inn i en veldig koselig tid.

Hvis du ikke allerede har ordnet med adventslys,
eller har en du bruker hvert år -
her er et lite tips på en du kan lage selv på 1-2-3!

Du trenger:

- et fat
- 4 kubbelys
- små nummerskilt 1-4 (man kan også lage selv)
- bånd
- litt dekorasjon


Jeg har brukt et rundt sink-fat, 4 hvite kubbelys, små stjerner med
nummer 1-4, pen hyssing, papirstjerner, en hvit bambi, litt granbar...



Kanskje ble du inspirert av forrige innlegg,
og har allerede brettet litt papirstjerner...


Dekorasjonen kan du variere i det uendelige.
Du kan f.eks. bare ha stjerner i forskjellige størrelser,
eller kombinere med kongler, granbar etc.

Litt pent bånd, skinnremser eller pen hyssing har man kanskje liggende.
Om du ikke har små skilt med nummer, kan man jo alltids lage noe selv også.

Når det nærmer seg jul, kan en skifte ut dekorasjonen 
med mer "jul" - f.eks. julekuler og annen pynt, hvis man ønsker det.
Her kan man variere litt i løpet av ukene :)



Ønsker alle en fin helg!


P.S! 2 dager igjen av ukens 50% i nettbutikken...
Supertilbud på alle wall stickers fra Happylines Kidz.
Julegavetips :)



{Lykkefryd}

3 kommentarer:

  1. Hei:) Kjempefint adventsfat då!:) Syns der e såå mange fine staka å sånn så dette t å laga sjøl at eg har nesten lyst på ein i kvert rom;) Mn har ein så eg bruge kvert år då, å foreløpigt så lide hus at ein i kvert rom e der isje plass t..;( heheh, va uanz veldi fine! å lurt tips at du kan bytta pynten litt ittekvert så d nærme seg jul:)
    Ha ei fine helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hurra!! Så glad jeg fant bloggen din!! Her var det helt topp:)
    Will be back!
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  3. Du lager så masse fint! Har lagt en liten award til deg inne på bloggen min, til tross for at du av og til gir meg en smule prestasjonsangst;-)))

    Ha en fortsatt deilig helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails