november 09, 2010

Litt vinterpynting



Synes det er så koselig i denne tiden før advent og jul
å pynte litt hjemme. Ikke med julepynt, men med vinterdekorasjoner.
Har så smått begynt litt, og gleder meg over tiden vi snart går inn i
- adventstiden er den aller beste tiden, synes jeg.

Jeg er veldig glad i en ren, enkel stil
og bruker ikke så mye av den mer tradisjonelle julepynten.

På den måten kan man ha det mye lenger, og kose seg med
å lage hyggelig stemning hjemme i tiden før advent.

Litt mer jul får vente til rett før Julaften.


Har tatt inn noen grener og hengt opp veldig enkel pynt:
papirstjerner som jeg har brettet, traner laget av bl.a. avispapir,
englevinger av fjær og en liten hvit fugl.





Enkelt, rent og vakkert!


Litt hvit vinterpynt lager vinterstemning 
mens vi venter på den første snøen...



{Lykkefryd}


6 kommentarer:

  1. enkelt, og veldig dekorativt!
    likte det godt!

    ha en fin dag!
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Dette var virkelig enkelt, dekorativt og ikke minst vakkert.
    Så flink du er til papirbretting.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. Enkelt, rent og VAKKERT! Jaaaaaa! Så flott, jeg blir grønn av misunnelse ;) her i heimen er det nisser, engler, rødt og bling... eneste gangen i året jeg klarer å ha rødt rundt meg! og ungene liker det veldig godt da... så inntil videre blir det sånn :)
    Ha en fin kveld! og takk for rosende ord hos meg!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  4. så fint!
    rent, enkelt og så sart vakkert..

    Beundrer alt du får til, utrolig kreativ er du..
    og til _stor_ inspirasjon!

    Ha en god onsdag!

    klem i farta fra meg!

    SvarSlett
  5. Hvor kommer de englevingene fra? :)

    SvarSlett
  6. Englevingene er kjøpt på Panduro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails